Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~siostraDanuta | użytkownik

imię i nazwiskoDanuta adresklasztor zarejestrowany24.06.2009 @20:23:03 ostatnio na stronie09.08.2012 @18:02:05

klikajcie!!!!
albo i nie ;p

http://darmowe-doladowania.com/user/5686c1119f6b9749936d87ce2f71d904

buahahahahahaha :P





nie lubiem syfry! syfra śmierdzi!



I Ty możesz trafić na mój profil

NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW!

KOMPLEMENT ROKU :


~2minutes 24.09.2009 @21:26:42
sama jesteś nasza-klasa ;/


~urzytkownik 24.09.2009 @22:03:46
twój profil to denny fotomontaż




INNE HASŁA :



~2minutes 24.09.2009 @21:31:32
a to zdjęcie po prawej i cała reszta to ma być sztuka? buahahahahahaha :lol:


~oooleczka 24.09.2009 @22:03:02
Weź sobie dziewczynko zobacz najpierw co Ty sobą prezentujesz na tym portalu, a dopiero kogoś oceniaj. lol xD


~lucys18 24.09.2009 @22:21:05
tak taka s*** jak Ty... zrob sobie dobrze czytajac moze orgazmu dostaniesz milej upojnej nocy życze

NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW! NEW!


~colorphotos 01.10.2009 @18:20:19
Y...widać, że się nie dogadamy.
Dowiesz się czegoś na temat fotografii to porozmawiamy
pozdrawiam.



~JoannaL 03.10.2009 @12:06:18
pogięło Cię, czy jestes chora na głowę?



~WioLLa 04.10.2009 @16:43:53
wiec : jak wogole mozna dodac zamazane zdjecie na digarta ??...foto pozbawione jakiej kolwiek ostrosci..nie ma jej nigdzie...i jeszcze to niewiadomo co ( chyba słup) po lewej stronie ramy sie znajduje. zdjecie jest bez duszy..puste.. oschle ..nie ma nic w nim ciekawego.....to tak jakby male dziecko wzielo aparat i sie nim bawilo..takie odnioslam wrazenie jak zobaczylam to zdjeice. :/



~NatalyKlein 13.10.2009 @17:26:59
co to za szajs! spójrz na swoje arcydzieła..pozdro


~RenAro 14.10.2009 @22:23:45
Pewnie nie wiesz co to ironia. Nie dziwi mnie to. Ironię można stosować nawet do WŁASNYCH cech, własnego świata i nawet własnego sprzętu którym się człowiek czasem posługuje. Moje foty mogą Ci się nie podobać - spoko - tak to czasem bywa. wstawiaj najniższe oceny z możliwych - jeśli masz takie życzenie. Ale proszę dziewczynko, nie komentuj tych zdjęć, nigdy. Twój komentarz nie powiedział nic nowego o moim kwiatku ... ale pokazał jak jesteś bezdennie .... głupia ... smutek i żal


~savannaafrica 14.10.2009 @23:10:37
No ale z drugiej strony.. wiesz ja nie mam rewelacyjnej galerii, i Ty też nie masz. Tylko.. ze ja sie rzadziej wymądrzam na DA niż Ty. Powiem Ci, ze nie rozumiem Twojego zachowania. Wygląda to tak, jakbyś baardzo chciała zwrócic na swoją galerie uwage. Nie lepiej by było zrobi dobre zdjęcie, doda i nie musie potem czytac np : "Twój komentarz nie powiedział nic nowego o moim kwiatku ... ale pokazał jak jesteś bezdennie .... głupia ... smutek i żal" ?



~Hrrabia 28.10.2009 @19:10:39 a co ma do tego 28mm?? i ze biala?? radze poczytac troche i poogladac zdjecia bardziej doswiadczonych.. ze juz nie wspomne o Twojej fotce kuchenki...


~Hrrabia 28.10.2009 @19:55:50 okej to na moim zdjeciu jest biala sztuczna winieta...lepiej??? i w zupelnosci moge stwierdzic.. im ktos ma wiecej teorii tym gorsze foty... tak jest u Ciebie, pozdrawiam...

~Beneczeq 02.11.2009 @22:37:17 Jakoś nie mam chęci do wymiany ostrych zdań...
A, czy w FAQu są argumenty o przedstawianiu swojego "jadła"?
Co do mojej fotografii - to nie mój problem, że Ci nie przypadła. Jakże mi przykro.
Kot - niestety nie mój

Cóż... przecież fotografia musi być uwarunkowana przez je__ne reguły i nikt nie może od nich odchodzić prawda?
W Twoim słowniku niema słowa, jak "przełom, rewolucja"?
W swoich fotografiach/czy komentarzach nie stwarzasz nic nowego... jesteś jedną z osób, które próbują na siłę wywrzeć na światu wrażenie...
Szkoda, że to wygląda tak sztucznie.
Wygląda sztucznie, bo jesteś zakłamana i sztuczna?
Nie wiem, nie mam chęci Cię oceniać... mówię co widzę.


~Beneczeq 02.11.2009 @22:58:06 Usuń
Przy Tobie jestem jedynie uczniem...
Mistrzu!

Przepraszam za te słowa... jednak w życiu warta złota jest szczerość.

Pozdrawiam serdecznie!


~speedbird 09.11.2009 @23:36:55 Upraszałbym Panią o komentowanie artystycznych zdjęć selerów, schabowych, karczochów bądź babć tudzież inkszych osobników cykniętych przypadkowo na ulicy, bo widzę że w tym się Pani specjalizuje. Szanuję Pani dzieła, ponieważ udowadniają jak zaawansowane technicznie są zdjęcia umieszczane na serwisach nasza-klasa oraz fotka .pl. Pełen respekt dla Pani!

P.S.
Proponuję znaleźć sobie jakiegoś chłopa, może pomoże rozwiązać niektóre problemy


~speedbird 10.11.2009 @00:03:42 widzę, że zbierasz komentarze na twój temat na profilu.. no comments...
liczę się z krytyką, ale ze strony kogoś kto wie chociaż co to czas i przysłona, a ty prawdopodobnie jesteś z tych co mają problemy z rozróżnieniem przycisku power na obudowie od spustu migawki
polecam czasami też użyć zoomu, to takie coś co przybliża i oddala ci obrazek (nie zdjęcie). wtedy jak uda ci się trafić już w ten spust migawki, to mooooże nawet uda ci się zrobić jakiś sensowny obrazek. próbuj. learning by doing czyni cuda


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty81 komentarze1942 posty na forum128

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-haven    02.11.2009 @00:42:27
niespodziewanka
-haven    02.11.2009 @00:41:21
widzisz jestem gorsza
-haven    02.11.2009 @00:40:00
i nie mam faceta
~fikmik    02.11.2009 @00:39:25
małe to nie bo mój pies by zjadł ; (((
_______
no.
-haven    02.11.2009 @00:38:22
eeejjjjjjj to ja!!!1111111111111111111
-haven    02.11.2009 @00:36:12
prawda!!!!
Ty jesteś fajna fajna fajna i piekna a ja co
~jamer    02.11.2009 @00:35:40
ciekawie sie tu dzieje , wariackie zdjecia .
podobal mi sie dziergany obrus pod jednym z posilkow
_______
zwykle w tym miejscu pojawia sie jakieś pseudofilozoficzne pierdolenie , lub autoreklama
~fikmik    02.11.2009 @00:34:22
to ja chce tego wielkiego
_______
no.
-wirtualnie    02.11.2009 @00:34:13
nie kłócić się, bo to ja nie umiem
-haven    02.11.2009 @00:32:35
ja!111111111
-haven    02.11.2009 @00:31:19
to ja nie umiem
-wirtualnie    02.11.2009 @00:30:06
zielony ładny kolor. w sumie.
~wujekstaszek    01.11.2009 @23:29:33
zapytajże dziewic pozostalych moze one znajo
~wujekstaszek    01.11.2009 @23:21:50
Danka Danka! Znasz jakies przepisy klasztorne z wykorzystaniem SZCZAWIU ??
bo mam dwa słoiki z jednego zrobiłem szczawiową z jajkiem, a z drugiego nie wiem co zrobić
~wujekstaszek    01.11.2009 @23:17:11
Jeszcze siem spedale i co wtedy hanka bedzie ze mnie miala, co bedzie miala ona
~totoro919    01.11.2009 @23:15:31
najlepiej taki spadziowy !!!

siostra wie że pszczoły tez zbierają słodką wydzielinę mszyc !!! i z tego miód robią !!! niezły jest
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
-haven    01.11.2009 @23:10:57
to zło straszne
~wujekstaszek    01.11.2009 @23:10:25
ja sem woskiem musze wydepilowac wiec zniese
-haven    01.11.2009 @23:09:01
siostra coś nowego da;>
~wujekstaszek    01.11.2009 @23:08:40
w kupie sila sila w kupie
w dupie znicze znicze w dupie
~totoro919    01.11.2009 @23:08:34
a to trzeba w miodzie maczać - wtedy nie drapią - tak jak w rzymie starożytnym robili

łapali myszkę - obicnali łapki - brali za ogon i do miodu - a potem łykali - włosy nie drażniły ale myszka gilgotala w przełyk

ja tak chcę zrobić z moim 7-kilowym bydlakiem :D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~SinLightPictures    01.11.2009 @23:07:41
Wlasnie to tak mocno rzucilo mi sie w oczy - ale jak to mowi inny - nie glos wiecej teorii - bo bedziesz miala gorsze foty
~totoro919    01.11.2009 @23:04:57
widzę że siostra delikatne lubi dania ... takich to nawet z siesci nie trzeba obdzierać
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    01.11.2009 @23:01:53
o to widzę że mamy podobną pasję

ja koty patroszę i w antyramy pakuję :D

a mojego,tego na kolanach własnie tuczę biszkoptami na bigos bedzie

zdjęcie z cmentarza ... piękne ... toż to czysty art !!!
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt